10 zdravih namirnica bez kalorija

10 zdravih namirnica bez kalorija

0 1365

Ove namirnice možda imaju smešno nizak nivo kalorija ali su zato prepune hranljivih sastojaka i mogu vam pomoći da ubrzate gubitak težine i pojačate imunitet.

Krastavac

Ako vam je dosadilo da pijete velike količine vode kako biste umanjili osećaj gladi probajte krastavac – zasitiće vas i osvežiti. Ovo povrće sadrži visok nivo vitamina K i C, kalijum i silicijum-dioksid koji pomaže da se izgradi i održava vezivno tkivo, kao što su mišići, ligamenti i kosti.

Limunasto voće

Ne čekajte sezonu gripa da biste jeli pomarandže, grejpfrut i limun. Ovo voće, kao što već dobro znamo, sadrži visk nivo vitamina C a ljudi sa visokim nivoom vitamina C oksidišu 25% više masti tokom fizičke aktivnosti.

Celer

Ova namirnica sadrži neprimetan broj kalorija ali je zato jako hranljiva. Bogata je vitaminima K i A, vlaknima, folnom kiselinom i utiče na opuštanje mišićnog tkiva na zidovima arterija što pospešuje krvotok i pomaže ljudima sa niskim krvnim pritiskom.

Jabuka

Jedna jabuka na dan čuva vaš struk. Postarajte se da je pojedete celu – zajedno sa korom. Kora jabuke sadrži vlakna koja će pomoći vašem metabolizmu kao i kiseline koje će sprečiti stvaranje masnih naslaga.

Kajsija

Prepuna beta-karotena, kajsija može da spreči rak i srčana oboljenja kao i probleme sa vidom. Dovoljno je da jedete tri na dan da biste dobili dovoljne količine vitamina A, C i E.

Lubenica

Ova letnja poslastica je prepuna arginina, amino-kiseline koja može značajno pomoći u gubitku težine. Zasitiće vas i nezamenljivo je osveženje.

Paradajz

Ovo povrće sadrži likopen koji može da spreči rak prostate i pomoćiće vašoj koži da izgleda mlađe uklanjajući slobodne radikale koji se stvaraju kada ste izloženi ultravioletnim zracima. Savet: kuvani paradajz povećava nivo likopena i vaš organizam će ga lakše apsorbovati.

Jagode

Šaka puna jagoda sadrži vašu dnevnu dozu vitamina C. Ovo voće je takođe prepuno antioksidanasa i sadrži polifenole koji vas štite od srčanih problema i pojedinih vrsta kancerogenih oboljenja.

Pečurke

Bilo da ih jedete sveže, marinirane ili termički obrađene, pečurke su vrlo bitan dodatak vašoj ishrani. Holandski naučnici su dokazali da  dok vaš stomak vari pečurke, u organizmu se stvaraju materije koje su značajne za sprečavanje kancerogenih promena i jačaju vaš imunitet.

Zeleni Čaj

Bilo da pijete vruć ili hladan, zeleni čaj je bogat antioksidansima i nema kalorija. Istraživanja su pokazala da ljudi koji piju tri šolje zelenog čaja dnevno gube duplo više težine od  onih koji ne piju čaj.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.