Detoksikacija posle praznika

Detoksikacija posle praznika

0 1220

Slave, Nova godina, Božić pa opet slave. Mnogo je raznovrsnih proslava oko Nove godine sa obilnom, svečanom i teškom hranom. Zbog toga o kilaži treba misliti na vreme i započeti što pre sa detoksikacijom. Pogledajte šest delotvornih načina za detoksikaciju posle praznika.

1.    Voda
Pijte dosta vode. Voda će Vam pomoći da očistite organizam i da brže regulišete kilažu. Pijte najmanje od 3 do 5 litra vode dnevno.

2.    Vežbanje
Mnoge dame sa vežbanjem kreću tek kad otopli. Međutim pokušajte sa vežbama ranije. To ne moraju da budu vežbe u teretani. Opredelite se za neki novi ples ili sport kao što je kikboks, aerobik, joga, pilates. Ili timske sportove kao što su golf, tenis, odbojka, košarka. Postavite sebi cilj da istrčite maraton ili polumaraton. Vežbanjem i znojenjem se izbacuju toksini i višak kilograma iz organizma.

3.    Joga
Joga je korisna za eliminisanje toksina iz organizma kao i za smirivanje uma. Joga je veoma korisna za čitav organizam tako da kad je jednom probate odmah će Vam se dopasti.

4.    Odreknite se poroka
Ljudi obično imaju dosta poroka koji su pre svega vezani za lošu hranu, piće ili cigarete. Ti poroci nisu zdravi i zato gledajte da ih tokom Božića svedete na što manju meru.

5.    Probajte zdravu hranu ili nešto potpuno novo
Predlažemo da u toku dana barem pet puta pojedete po neko voće ili povrće. Probajte integralne žitarice i posnu proteinsku hranu. Ne preskačite doručak i pijte dovoljno vode. Probajte i neku novu zdravu hranu koju do sada niste jeli.

6.    Detoks dijete
Dijete se ne preporučuju kao dugoročno rešenje za dobro zdravlje. Probajte sve ove navedene načine sa zdravom, posnom hranom i vodom jer postoje mnoge prednosti, ali i mane detoks dijete. Cilj je da se postepeno izgrade zdrave navike u ishrani i načinu života.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.