Kako da ne budete stalno gladni

Kako da ne budete stalno gladni

0 1448

Jeli ste pre sat vremena i opet ste gladni. Jedete normalno, a i dalje Vas muči glad i danju i noću. Šta da radite? Pratite sledeća uputstva koja Vam mogu pomoći da se rešite stalne potrebe za hranom.

–    Da li ste zaista gladni ili Vam je dosadno? Naučno je dokazano da  preterana glad dolazi kao posledica dosade. Zato radite nešto i skrenite misli na drugu stranu. Idite u šetnju, crtajte, pišite ili nađite neko drugo kreativno zanimanje koje će preokupirati Vašu pažnju.
–    Da li ste zapravo žedni? Potreba za hranom se može javiti  usled dehidratacije organizma. Zato kada osetite glad popijte čašu vode ili soka.
–    Odredite svoj nivo gladi. Na skali od jedan do deset poređajte namirnice koje bi trebalo da pojedete u toku dana počevši od onih koje manje volite do omiljenih. Držite se ove skale.
–    Napravite sami sebi kompletan obrok koji uključuje žitarice, mahunarke i povrće.Zdrava,  dobro izbalansirana ishrana je veoma efikasna u suzbijanju gladi.
–    Opredelite se za topli ručak jer topla hrana i piće obezbeđuju sitost organizma. Umesto hladnog sendviča  pojedite toplu činiju pileće supe, povrće i salatu.
–    Suzbijajte glad zdravim nezasićenim mastima. Zato za užinu pojedite šaku oraha, badema ili lešnjika.
–    Izaberite hranu ili piće koji potiskuju glad i koje su bogate amino kiselinama i vitaminima. Možete popiti kafu, čaj ili pojesti parče tvrde čokolade ili žvaku. Međutim najbolje je pojesti neko voće.
–    Jedite samo tri obroka dnevno i uvek u isto vreme. U roku od nedelju dana prestaće stalna potreba za hranom.
–    Ukoliko i dalje ne možete da se oslobodite suvišne gladi posetite lekara. Preterana glad može biti posledica dijabetesa ili parazita.
–    Zapisujte sve što pojedete u toku dana. Zalepite sliku mesta gde želite da idete na odmor i čim ogladnite pogledajte sliku. Motiv da dobro izgledate na odmoru Vas može odvratiti od suvišne hrane.
–    Već smo rekli da kad osetite glad popijete kafu, čaj ili sok. Skrenite misli na hobi kao što je crtanje, pisanje, trčanje, bavljenje nekim sportom. Nađite neku zanimaciju i oslobodite se stalne i dosadne potrebe za hranom.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? *