Nakit bi trebalo da bude sastavni deo i da začini svaki outfit. Zato je veoma bitno odabrati pravi nakit koji će se slagati kako uz boju odeće tako i uz boju Vašeg tena. Za početak predlažemo da odredite boju tena pa tek onda krenete na odabir nakita.
1. Nakit za hladne tonove kože
Hladni tonovi kože se prepoznaju po tome što je boja vena na prirodnoj svetlosti ljubičasta ili plava. Takođe dame sa hladnim tonovima kože teško pocrne, ali zato veoma brzo izgore na suncu. Boja kože je roze sa crvenkastim podtonovima.


Ako spadate u ovu grupu onda je najbolji nakit za Vas srebro, platina kao i belo i roze zlato. Birajte drago kamenje u svetlim bojama kao što su bela, roze, plava, ljubičasta i zelena.
2. Nakit za tople tonove kože
Topli tonovi kože se prepoznaju po tome što su vene na prirodnoj svetlosti zelene sa žuto maslinastim nijansama. Osobe sa ovim tipom kože ne izgore na suncu već naprotiv lako i brzo pocrne.
Toplim tonovima kože odgovaraju toplo obojeni metali kao što su žuto zlato, bakar i bronza. Treba birati drago kamenje u zemljanim bojama. Crvena, narandžasta, zlatna, žuta, braon i druge duboke nijanse zapanjujuće lepo stoje damama sa toplim tonovima kože.


3. Nakit za neutralne tonove kože
Ako nemate osobine ni toplih ni hladnih tonova kože onda verovatno spadate u grupu neutralnih tonova kože. Boja kože se kreće od maslinastih do roze nijansi. S obzirom da neutralni ten predstavlja kombinaciju toplog i hladnog tena ovoj grupi lepo stoji sve. Kombinujte tople boje dragog kamenja sa hladnim metalim i obrnuto. Možete nakit kombinovati u tri boje kao što su žuto, belo i roze zlato.

Napomena: Prilikom kupovine nakita vodite se ličnim ukusom. To znači da dame sa hladnim tonovima kože mogu apsolutno da nose drago kamenje i metale u toplim bojama i obrnuto. Jer na izbor nakita pored boje tena utiču i drugi faktori kao što su boja kose, očiju pa čak i oblik lica. Zato je najbolje da prvo probate nakit, vidite kako Vam stoji pa ga tek onda kupite.

SLIČNI ČLANCI

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.