Kako prepoznati lažnu šminku

Kako prepoznati lažnu šminku

0 2315

Prodaja falsifikovanih proizvoda nije ništa novo. Do sada su se u prodaji mogli naći falsifikovani proizvodi kao što su odeća, tašne, cipele. Međutim u poslednje vreme je ogromna meta falsifikatora postala kozmetička industrija. Preko crnog tržišta kozmetike može da se zaradi preko 600 dolara godišnje. Uglavnom se lažni proizvodi prodaju putem online prodavnica, ali su sve prisutniji i u drogerijama.
Uprkos velikim naporima kozmetičkih kompanija da stanu na put prevari profiteri na crnom tržištu kozmetike su postali veoma vešti u lažiranju proizvoda tako da ih je teško provaliti. Glavna zemlja crnog tržišta šminke je Kina sa 60%, ali je u stopu prate Indija, Kanada, Rusija pa čak i Velika Britanija i Amerika. Dakle , kako prepoznati lažnu šminku?
Kupci bi trebalo da obrate pažnju na tri stvari: Cenu, mesto prodaje i ambalažu proizvoda.

Cena: Ako znate da određena marka karmina košta 45$, a Vi ga nađete negde upola cene treba postaviti pitanje da li je taj karmin falsifikat. Cena Vam može pomoći da otkrijete lažni proizvod, ali je potrebno da se raspitate i o samom brendu preko zvaničnih sajtova kozmetičkih kompanija.

Mesto prodaje: Tokom praznika se često dešava da se na kioscima ili na ulici prodaju parfemi, senke za oči i drugi kozmetički proizvodi. Zato dobro razmislite da li je logično da se Vaš omiljeni parfem prodaje na ulici ili na kiosku, a ne u drogerijama i kozmetičkim radnjama. Međutim najveće prevare sa lažnim kozmetičkim proizvodima se ostvaruju preko online prodaje putem sajtova kao što su EBay i Amazon.com. Da biste bili sigurni da kupujete pravi proizvod preko interneta najbolje je da ga potražite preko zvaničnih kozmetičkih sajtova kao što su Sephora i Ulta.

Ambalaža: Kao što smo Već rekli, falsifikatori su postali veoma vešti u pakovanju proizvoda i zato je potrebno dodatno istražiti brend. Raspitajte se kada se neka serija kozmetičkih proizvoda pušta u prodaju i kako je označena. Falsifikovan proizvod se obično razlikuje od pravog po veličini pakovanja, boji, veličini i izgledu slova. Što ste bolje obavešteni manja je mogućnost da kupite lažni proizvod i budete prevareni.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.