Jesen kao hladnije godišnje doba nam daje opravdanja da nosimo upadljiviju šminku na licu. Modni kreatori naročito drže do ovog pravila tako da su na svojim modelima predstavili, između ostalog, i bogatije i tamnije makeup boje i nijanse koje malo više odstupaju od tipično prirodnih i lakih nijansi koje su dominirale tokom toplijih godišnjih doba. Predlažemo Vam da pogledate koji su se makeup trendovi izdvojili za ovu jesenju sezonu.
1.    Bogate i pune usne
Vreme je da sklonite bež,pink i pastelne boje ruževa za usne koji su dominirale tokom proleća i leta. Ove sezone nosiće se tamnije, bogatije i upadljivije nijanse karmina.Pre svih smelo crvene i nijanse koje podsećaju na boju tamne šljive. Ovakve nijanse karmina su obeležile period 90-tih godina dvadesetog veka.


2.    Rumeni obrazi
Rumeni obrazi će biti veliki trend ove jeseni, ali i zime. Prirodno rumenilo možete dobiti napolju od hladnoće, ali da bi Vam takvi obrazi ostali i u zatvorenom poželjno je da koristite roze ili rumenilo boje breskve.


3.    Prirodne obrve
Kao što znate čupanje obrva nije više u modi. Ove jeseni kao i predhodnih sezona nosiće se pune obrve sa par dlačica koje štrče. Cilj je da se postigne što prirodniji izgled.


4.    Grafički ajlajner
Modni stilisti i šminkeri koji inspiraciju crpe iz 70-tih godina smatraju da je grafički ajlajner najlepši trend ove jeseni. Možete ga koristiti za izvlačenje upadljivijih linija, ali i suptilnih krila. Sve u zavisnosti od prilike i Vašeg raspoloženja.

5.    Bronzane i metalik senke
Senke u boji bronze, zlata, srebra su u trendu ove sezone. Poželjno je po malo, kao ukras, koristiti i metalik senke sa sjajem ili šljokicama. Ali to isključivo za potrebe svečanih i glamuroznih prilika.


6.    Jednostavne smoky eyes
Devojke uglavnom vole seksi smoky oči koje se pojavljuju na modnim pistama. Iako ponekad izgleda dramatično i zastrašujuće ipak će zadimljeni pogled dominirati i ove jeseni. Preporučuju se jednostavnije smoky oči koje koriste isključivo dve boje crnu i braon.

SLIČNI ČLANCI

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.