Efikasna prolećna dijeta za regulisanja viška kilograma

Efikasna prolećna dijeta za regulisanja viška kilograma

0 41
Prolecna dijeta

Proleće nam polako stiže, a sa toplijim prolećnim danima skidamo zimsku garderobu, a poželjno je skinuti i višak kilograma kako bismo već početkom leta bili u fit formi. Zato je sada pravo vreme da počnemo sa prolećnom dijetom. Dokazano je da su mnoge dame uz pomoć ove dijete gubile nedeljno oko 2,5kg.
Plan prolećne dijete
Predlozi za doručak:

– Dva kuvana jaja, plus 200g seckanog voća
– 125g nemasnog jogurta sa 28g orašastih plodova i 1 seckanom jabukom ili kruškom
– Smoothie napravljen od 200ml obranog ili sojinog mleka, jedne manje banane, 2 šake svežeg bobičastog voća i 15 badema sa ljuskom
– 1 komad raženog ili integralnog tosta sa ¼ avokada i narezani ili pire od paradajza
– 200g kuvanog pasulja ili graška, plus grilovane pečurke i paradajz
Predlozi za ručak:

– 100g izblendanog središnjeg dela artičoka pomešanog sa srednje masnim jogurtom, plus seckano povrće i jedna manja zemička ili pogačica
– Salata od cvekle, artičoka, čeri paradajza, krastavca i luka plus 100 grama tunjevine iz konzerve ili piletine ili škampa
– 150g škampa ili piletine i preko ½ avokada, poslužite sa iseckanim paradajzom i krastavcem. Uz to ide 150g humusa( humus je namaz napravljen najčešće od leblebija) i štapići od šargarepe i brokolija koji se umaču u humus
– Jedan tanjir supe napravljene od brokolija, karfiola ili pasulja uz zelenu salatu, krastavac i tri središnja dela artičoka

Predlozi za večeru:

humus
– 125g grilovanog ribljeg fileta serviranog uz bareno povrće( paprika, patlidžan, tikvica) preko artičoka i tri seckane masline
– Salata od rukole, cvekle i čeri paradajza prelivena sa dve supene kašike kuvanog sočiva, plus dve kriške slanine pečene na žaru
– 100g sušenog svinjskog odreska ili tanjeg svinjskog kotleta, plus 200g karfiol sira( komadi karfiola lagano prokuvani i preliveni sosom od sira) i kuvanog graška
– 100g tanjeg bifteka ili grilovanih pilećih prsa plus salsa salata koja se sastoji od ¼ avokada, paradajza i crvenog luka i sve to pomešano sa svežim korijanderom
– Ispržite 100g piletine, škampa ili govedine i servirajte uz povrće i bademe.

Dragana Živković
Završila Ekonomski fakultet u Nišu. Od 2013. godine piše za online magazin U Trendu. Inspiraciju pronalazi u prirodi, umetnosti i druženju sa decom. Odmara uz muziku, filmove i dobru knjigu.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.