Ove jeseni u trendu su seksi usne. One se mogu postići kako neutralnim tako i crvenim i jagodičastim bojama karmina. Svetski šminkeri su za ovu jesenju sezonu izdvojili sledećih pet top karmina.
1.    Bež karmin
Prvi trend ove jeseni su sve nijanse bež usana. Ako želite da se izvojite iz mase po svežini, originalnosti, prirodnom i senzualnom izgledu onda koristite bež ruž za usne. Trik za prirodan izgled je u bež usnama jer kada ga stavite izgleda kao da upšte i nemate karmin, a opet ste seksi i privlačni. Pritom niko ne zna šta ste radili ispred ogledala.


2.    Crveni karmin
Činjenica je da su crvene usne uvek in i da nikada neće izaći iz mode jer su odraz klasike, erotičnosti i seksualnosti. Crveni karmin odgovara svakom tipu kože, kose, očiju pa i odeće. Samo treba pronaći odgovarajuću nijansu crvene.
Damama svetlije puti odgovaraju hladnije nijanse crvene sa plavim podtonom. Damama srednje puti lepo stoje ružičaste nijanse crvenog karmina. Dok uz tamniji ten idu crvene nijanse karmina koje vuku ka narandžastoj boji.


3.    Boja breskve
Karmini u bojama breskve predstavljaju jedan od najboljih trendova za 2014 godinu. U modi su, deluju privlačno i odgovaraju okolini jer je tokom jeseni samo pitanje vremena kada će lišće dobiti narandžaste i žute nijanse i opasti. Takođe predstavljaju pravi način da osvežite svoj izgled tokom tmurnijih jesenjih dana.


4.    Braon karmini
Braon je još jedna vruća boja karmina za jesen 2014. Deluje provokativno, smelo, gotski i uvek će skretati pažnju. Braon karmini idu uz bilo koji tip kože i obično zahtevaju malo senke ili maskare na očima i rumenilo na obrazima. Ako se usuđujete da budete drugačiji onda se opredelite za braon usne.


5.    Karmini u bojam jagodičastog voća
Tokom jeseni se miksuje i usklađuje slojevita garderoba. A uz takve jesenje kombinacije idu berry usne kao mešavina senzualnog crvenog i smelog braon karmina. Sa berry nijansama karmina nećete proći nezapaženo. Naprotiv, izgledaćete fatalno i seksi.

SLIČNI ČLANCI

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.