Prolećna dijeta sadrži polodove proleža a nama proleće polako stiže, to znači da sa sa toplijim prolećnim danima skidamo zimsku garderobu, Ali takođe poželjno je skinuti i višak kilograma kako bismo već početkom leta bili u fit formi. Zato je sada pravo vreme da počnemo sa prolećnom dijetom. Dokazano je da su mnoge dame uz pomoć prolećne dijete gubile nedeljno oko 2,5kg.

prolećna dijeta – Plan za Doručak

 

  • Dva kuvana jaja, plus 200g seckanog voća
  • 125g nemasnog jogurta sa 28g orašastih plodova i 1 seckanom jabukom ili kruškom
  • Smoothie napravljen od 200ml obranog ili sojinog mleka, jedne manje banane, 2 šake svežeg bobičastog voća i 15 badema sa ljuskom
  • 1 komad raženog ili integralnog tosta sa ¼ avokada i narezani ili pire od paradajza
  • 200g kuvanog pasulja ili graška, plus grilovane pečurke i paradajz

 

prolećna dijeta – Plan za ručak

 

  • 100g izblendanog središnjeg dela artičoka pomešanog sa srednje masnim jogurtom, plus seckano povrće i jedna manja zemička ili pogačica
  • Salata od cvekle, artičoka, čeri paradajza, krastavca i luka plus 100 grama tunjevine iz konzerve ili piletine ili škampa
  • 150g škampa ili piletine i preko ½ avokada, poslužite sa iseckanim paradajzom i krastavcem. Uz to ide 150g humusa( humus je namaz napravljen najčešće od leblebija) i štapići od šargarepe i brokolija koji se umaču u humus
  • Jedan tanjir supe napravljene od brokolija, karfiola ili pasulja uz zelenu salatu, krastavac i tri središnja dela artičoka-

Dijetalni Plan za Večeru

 

Prolećna Dijeta - humus
– 125g grilovanog ribljeg fileta serviranog uz bareno povrće( paprika, patlidžan, tikvica) preko artičoka i tri seckane masline
– Salata od rukole, cvekle i čeri paradajza prelivena sa dve supene kašike kuvanog sočiva, plus dve kriške slanine pečene na žaru
– 100g sušenog svinjskog odreska ili tanjeg svinjskog kotleta, plus 200g karfiol sira( komadi karfiola lagano prokuvani i preliveni sosom od sira) i kuvanog graška
– 100g tanjeg bifteka ili grilovanih pilećih prsa plus salsa salata koja se sastoji od ¼ avokada, paradajza i crvenog luka i sve to pomešano sa svežim korijanderom
– Ispržite 100g piletine, škampa ili govedine i servirajte uz povrće i bademe.

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar

Robot? * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.